משלוח חינם ברכישה מעל 300 ₪

תקנון, תנאי שימוש באתר ומדיניות פרטיות

במסמך זה מפורטים תנאי השימוש באתר ומדיניות הפרטיות של השימוש באתר, בין היתר בכל הקשור לאיסוף, אחסון, שמירה, טיפול ומסירה של מידע אישי של לקוחות החברה והמשתמשים באתר ו/או בשירותי החברה (להלן: "המשתמש" ו/או "המשתמשים" ו/או "הלקוח"), והנסיבות בהן המידע עשוי לעבור לצד שלישי. הכניסה ו/או השימוש ו/או הרכישה באתר, לרבות באמצעות קבלת שירות כלשהו, כהגדרת המונח "השירותים" להלן או הקשור בהם, מהווה הסכמה של המשתמש לכל האמור במסמך זה. ככל שהמשתמש באתר אינו מסכים לתנאים אלו עליו להימנע מהמשך שימוש באתר והכניסה לו וקבלת השירותים.

  1. מבוא
    • החברה – חברת גלורי קידס בע"מ ח.פ. 516272804 (לעיל ולהלן: "החברה").
    • האתר – אתר גלורי קידס (ובאנגלית: GLORY KIDS) שכתובתו – https://glorykids.co.il, אתר אינטרנטי, המשמש כפלטפורמה וירטואלית לרכישת בגדים, (להלן: "האתר"), אשר בבעלות החברה ומופעל על ידה.
    • השירותים – כל השירותים, אשר יינתנו מעת לעת, על ידי החברה ו/א ומי מטעמה (לרבות באמצעים כלים אוטומטיים, בינה מלאכותית, כלי ניתוח חיצוניים וכיוב'), ביניהם: גלישה ועיון באתר ובתכניו, רכישת מוצרים ו/או שירותים, רישום לשירות כלשהו, כגון חשבון משתמש או חברות מועדון וכיוב', שיתוף פריטים, יצירת רשימת מועדפים וסל קניות, קבלת קבלות וחשבוניות דיגיטליות, התכתבות בצ'אט, עם נציג או בוט וכיוב' (להלן: "השירותים"), כאשר מובהר בזאת, כי החברה אינה מתחייבת כי כל השירותים ו/או התכנים, כולם או חלקם, יינתנו באופן רציף או בכלל והחברה שומרת לעצמה את הזכות להוסיף ו/או לגרוע מהיקף השירותים, בהתאם לשיקול דעתה.
    • הוראות מסמך זה מהוות הסכם התקשרות בין החברה לבין המשתמש ויחולו על כל משתמש בביצוע כל פעולה הקשורה בקבלת השירותים, כאשר בקבלת השירותים, המשתמש מאשר, כי הוא מעל גיל 18, קרא מסמך זה, הבין תוכנו, הסכים לכל האמור בו ומתחייב לפעול בהתאם לכל האמור בו.
  2. תנאי שימוש באתר
  • הזמנת פריט/ים באתר
    • האתר מאפשר ללקוחות בחירה ורכישה של פריט/ים המופיעים באתר, באופן קל, מהיר ונוח.
    • על מנת לבצע רכישה של פריט כלשהו יש לבחור את הפריט, את המידה (ובמקרים מסוימים את הצבע) ולהוסיפו לסל הקניות. מובהר בזאת, כי התמונות והתיאורים המוצגים באתר הינן להמחשה בלבד, כאשר יתכנו שינויים / הבדלים בין מראה ומפרט הפריט/ים המוצגים באתר לבין פריטי הפריט/ים בפועל.
    • החברה שומרת לעצמה את הזכות להגביל רכישת פריט/ים באתר בכל עת, מכל סיבה שהיא ו/או להפסיק את שיווק ומכירת המוצר בכל עת ו/או לשלול זכות רכישה באתר והכל בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי
    • בשלב זה, בכדי להשלים את הרכישה, המשתמש יתבקש להזין פרטים אישיים, כגון שם, כתובת, מספר טלפון, כתובת אימייל, לבחור את שיטת המשלוח, להזין פרטי אשראי ולאשר את תנאי השימוש באתר ומדיניות הפרטיות. במעמד ביצוע ההזמנה יתבצע בדיקה של כרטיס האשראי ועם קבלת אישור חברת האשראי תימסר למשתמש הודעה על אישור ההזמנה / חשבונית. במקרה בו העסקה לא אושרה על ידי חברת האשראי תישלח ללקוח הודעה מתאימה.
    • מחיר המוצר באתר כולל את המע"מ, כאשר המחירים באתר עשויים להיות שונים (גבוהים יותר או נמוכים יותר) מהמחירים בחנויות. מובהר בזאת, כי הרכישה באתר הינה באמצעות כרטיס אשראי בלבד. החברה שומרת לעצמה את הזכות שלא לקבל כרטיסים מסוימים, כפי שיפורט באתר, כגון דיינרס.  
    • למשתמש ישנה האפשרות ליצור חשבון משתמש, בין היתר בכדי להקל את תהליך הרכישה, לעקוב אחר היסטוריית הרכישות באתר וכיוב'. בכדי ליצור חשבון משתמש על המשתמש להזין פרטים אישיים, כגון שם משתמש / כתובת אימייל, סיסמא וכיוב'.
  • ליקוט הפריט/ים
    • לאחר קבלת אישור חברת האשראי החברה תפעל לליקוט המוצרים, בהתאם לנהליה.
    • מובהר בזאת, כי אין בהופעת הפריט באתר כדי ללמד על קיומו במלאי החברה ובמקרה שהפריט אזל במלאי או שישנה בעיה כלשהי באספקתו נציג החברה ייצור קשר טלפוני עם הלקוח ו/או תימסר ללקוח הודעה על ביטול הזמנה. במקרה וכרטיס האשראי חויב בעלות פריט שאינו קיים או שיש בעיה באספקת הפריט כרטיס האשראי יזוכה. הלקוח מוותר על כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כנגד החברה בכל הנוגע לכך.

 

  • אספקת הפריט/ים
    • בעת הזמנת הפריט/ים הלקוח יתבקש לבחור את שיטת המשלוח. אפשרויות המשלוח הם: איסוף עצמי או משלוח עד הבית, כפי שיופיע באתר בעת הזמנת המוצר. יתכן ויהיו אפשרויות נוספות, כפי שיופיע באתר.
    • במקרה של בחירה באפשרות איסוף עצמי מאחת מחנויות החברה אספקת המוצר תיעשה בתוך פרק הזמן הקבוע במועד ביצוע ההזמנה, אולם יתכנו שינויים שאינם תלויים בחברה, לרבות שביתות והשבתות, עומס הזמנות, בתקופות חגים / סיילים, כוח עליון וכיוב'. עם הגעת המוצרים לנקודת האיסוף שנבחרה החברה תשמור את הפריטים בנקודת האיסוף למשך 7 ימים. במידה והלקוח לא יגיע לאיסוף הפריט/ים, בתוך 7 ימים ממועד קבלת ההודעה, החברה שומרת לעצמה את האפשרות לבטל את העסקה והלקוח מוותר על כל טענה ו/או דרישה בקשר לכך.
    • במקרה של בחירה באפשרות משלוח עד הבית החברה תספק ללקוח את המוצרים לכתובת שהוזנה על ידו במעמד ביצוע ההזמנה, בתוך פרק הזמן הקבוע במועד ביצוע ההזמנה, אולם יתכנו שינויים שאינם תלויים בחברה, לרבות שביתות והשבתות, עומס הזמנות, בתקופות חגים / סיילים, כוח עליון וכיוב'. יובהר, כי אספקת המוצרים תיעשה על ידי חברת משלוחים, כך שיתכנו שינויים / עיכובים באספקה בשל סיבות שאינן קשורות בחברה. החברה אינה אחראית לכל מעשה / או מחדל של חברת המשלוחים, לרבות עיכובים באספקת המשלוח. משלוח המוצרים עד הבית כרוך בתשלום כספי, כמפורט באתר, בעת ביצוע ההזמנה, כאשר יתכן מקרים מסוימים בהם לא יגבו דמי תשלום, כמפורט באתר.
    • יתכן ואספקת הפריט/ים תהיה כרוכה בהצגת תעודת זהות של הלקוח ו/או בהצגת אישור הזמנה ו/או בכל פרט מידע / אמצעי מזהה אחר, בהתאם לשיקול דעתה של החברה או חברת המשלוחים.
  • ביטול עסקה

ד.1 ביטול עסקה מרחוק (עסקה שנעשתה באתר) על ידי הלקוח

  • ביטול עסקה שנעשתה באתר יהיה בהתאם למפורט להלן ובכפוף לדין, לרבות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א 1981.
  • הלקוח יהיה זכאי לבטל את העסקה ולקבל החזר כספי, בתוך 14 ימים מיום קבלת הפריט/ים או קבלת מסמך פרטי עסקה, כנדרש על פי החוק, לפי המאוחר, באמצעות משלוח הודעת ביטול לחברה, בכל אחת מהדרכים הבאות: (1) פניה טלפונית לשירות הלקוחות של החברה בטלפון שמספרו 03-8020800; (2) משלוח דואר אלקטרוני לשירות הלקוחות של החברה בכתובת [email protected]; (3) בדואר רשום לכתובת של החברה (4) באתר האינטרנט; (5) במעמד החזרת הפריט/ים לאחת מחנויות החברה, שצוינו במעמד ביצוע ההזמנה. בהודעת הביטול יש לציין: שם פרטי ושם משפחה, מספר טלפון, מספר אישור הזמנה, וכל פרט מזהה אחר שנמסר במעמד ההזמנה.
  • כתנאי לביטול העסקה על הלקוח החובה להשיב את הפריט/ים, לידי החברה, באריזתו/ם המקורית, עם תווית המחיר, כפי שקיבל אותו/ם, מבלי שנעשה בפריט/ים שימוש כלשהו, בכל אחת מהדרכים הבאות: (1) דואר רשום (2) החזרת הפריט/ים לאחת מחנויות החברה, שצוינו במעמד ביצוע ההזמנה.
  • בתוך 14 ימים, ממועד קבלת ההודעה על ביטול או ממועד החזרת הפריט/ים לחברה, לפי המאוחר, החברה תשיב ללקוח את עלות הפריט/ים שבוטל/ו על ידו, בניכוי 5% מההחזר או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם (להלן: "דמי ביטול") ותמסור ללקוח הודעה על ביטול. החזר כספי יינתן בהתאם להוראות החוק, לאמצעי התשלום בו בוצעה העסקה ואם העסקה בוצעה בכרטיס אשראי לכרטיס האשראי עמו בוצעה העסקה, בהתאם לנהלי חברת האשראי. לא יינתן החזר כספי בגין פריט/ים שלא שולמה בגינו/ם תמורה כספית, כגון מתנות. החזר כספי ינתן עבור התשלום ששולם בפועל עבור אותו פריט, כך למשל, ככל שנרכשו פריטים במבצע, כי אז ההחזר יהיה המחיר ששולם בפועל (ולא המחיר המלא), לדוגמא אם החברה ערכה מבצע של 4 פריטים ב 100 ₪ והלקוח ביטל עסקה ביחס לפריט אחד, כי אז הלקוח יקבל את ההחזר היחס של 25 ₪, מתוך עלות העסקה הכוללת.
  • במקרה של ביטול עסקה בעקבות פגם במוצר ו/או אי התאמה ו/או אי אספקתו ו/או הפרה אחרת של החברה, החברה לא תיגבה דמי ביטול ואם הפריט/ים נמסר/ו ללקוח החברה תדאג לתאם עם הלקוח מועד לאיסופו/ם. הלקוח מתחייב לבדוק את הפריט/ים מיד עם קבלתו/ם ולהודיע לחברה על כל פגם בפריט/ים ו/או אי התאמה ו/או כל דבר אחר הקשור בפריט/ים ודורש התייחסות החברה.
  • במקרה שהלקוח הוא אזרח ותיק (מי שמלאו לו 65 שנים), עולה חדש (מי שטרם חלפו 5 שנים מהיום שניתנה לו תעודת עולה או תעודת זכאות כעולה), או אדם עם מוגבלות (כהגדרתו בחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות תשנ"ח, 1998), אזי הלקוח יהיה רשאי לבטל את העסקה, בתוך 4 חודשים ממועד עשייתה, החל מיום עשיית העסקה או מיום קבלת הפריט/ים או מיום קבלת מסמך פרטי העסקה, לפי המאוחר, ובלבד שהעסקה כללה שיחה בין הלקוח לחברה (לרבות שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית). באפשרות החברה לבקש מהלקוח להציג תעודה שהלקוח נמנה על אחד מהגורמים הנ"ל.

ד.2. ביטול עסקה על ידי החברה

  • החברה תהיה רשאית לבטל עסקה, כולה או חלקה, במקרים הבאים: (1) אם לאחר ביצוע העסקה התגלה, כי הפריט/ים חסר/ים במלאי (2) הפרה של הוראות החוק ו/או מסמך זה על ידי הלקוח (3) חוב כספי של הלקוח לחברה (4) טעות במחיר הפריט ו/או במשלוח הפריט (5) חשש מצד החברה שהתמורה לא תתקבל, מכל סיבה שהיא (6) אם הלקוח בחר באיסוף עצמי של הפריט ולא אסף את הפריט בתוך 7 ימים (7) מכל מקרה אחר, לרבות כוח עליון בעטיו לא ניתן להשלים את העסקה (8) כל סיבה סבירה אחרת בגינה החליטה החברה שלא לאשר או לבטל את ההזמנה.
  • בוטלה ההזמנה על ידי החברה, כי אז במידה והלקוח שילם את התמורה החברה תשיב ללקוח את הסכום ששולם, כמפורט לעיל.  
  • הגבלת אחריות
    • החברה לא תהיה אחראית לכל נזק ישיר או עקיף הנובע משימוש לא סביר בפריט/ים ו/או שימוש שגוי בפריט/ים לרבות שימוש שאינו בהתאם להגדרות היצרן / החברה ו/או שימוש או רכישה, שלא על פי הוראות מסמך זה.
    • בכל מקרה בו קיימת אחריות לחברה, כי אז האחריות מכסה פגמים מהותיים בגוף המוצר ו/או פעולתו אשר נגרמו על ידי החברה, כאשר הסעד הבלעדי לכל מוצר פגום המכוסה במסגרת האחריות מוגבל לתיקון או להחלפה של המוצר הפגום. החבות הכוללת של החברה ביחס לכל מוצר פגום לא תעלה בשום מקרה על מחיר הרכישה של המוצר הפגום.
    • על הלקוח חלה האחריות וכל סיכון וחובות עבור אובדן, נזק וחבלה לגופו ו/או לרכושו ו/או לרכושם ו/או לגופם של צדדים שלישיים, הנובעים מהשימוש ו/או אי השימוש במוצר, למעט במקרים בהם נקבע כי הנזק האמור נגרם עקב רשלנותה הבלעדית של החברה.
  1. מדיניות פרטיות
  • כללי
    • החברה מכבדת את פרטיותו של המשתמש ורואה חשיבות עליונה בשמירה על פרטיותו. החברה מחויבת להגן על המידע האישי של המשתמש, בהתאם להוראות מסמך זה ובכפוף להוראות הדין הישראלי.
    • מטרתו של מסמך זה להבהיר את מדיניות הפרטיות של החברה באתר, לרבות מה המידע שהחברה אוספת, איך נאסף המידע, מטרות השימוש במידע, אופן השימוש במידע, כיצד יאובטח המידע, זכות המשתמש לעיין במידע וכיוב'.
  • המידע שהחברה אוספת
    • החברה אוספת, בין היתר מידע טכני פומבי ו/או גלוי, אשר התקבל ו/או נמסר על ידי המשתמש, באופן פעיל או פסיבי (בין היתר דרך ההגדרות של המשתמש במכשיריו), אגב השימוש בשירותים, וכל פרט מידע אחר שניתן לאסוף אותו, בהתאם להוראות הדין, לרבות פריטי המידע שלהלן:
      • מידע אישי של המשתמש, לרבות אך לא רק: שם מלא, מספר ת.ז., תאריך לידה, מין, מצב משפחתי, כתובת, טלפון, טלפון נייד, דוא"ל, טוקן של אמצעי התשלום, היסטוריית רכישות וכיוב'.
      • מידע באשר להתנהגות המשתמש (כגון העדפות רכישה, רכישות עבר וכל הקשור בהן וכיוב') או הקשור במכשירי המשתמש (כגון IP, סוג המכשיר, דפדפן, מיקום המכשיר וכיוב').
      • כל מידע שהתקבל ו/או ניתן לקבל בעקבות מתן הרשאה לרשתות חברתיות ו/או למיילים, בכפוף למגבלת הגדרות המשתמש באתרים אלו והוראות הדין.
      • כל מידע אחר, מכל מין וסוג שהוא, בצורתו הרחבה ביותר, שלא פורט לעיל, אשר יימסר או ייאסף במסגרת השימוש באתר ו/או בשירותים המוצעים על ידי החברה, בין אם הסתיים תהליך הזנת המידע או לא (כגון פעולות שלא הושלמו) לרבות ניהולו, עיבודו, אחסונו וכיוב', שבאמצעותו ניתן לזהות את המשתמש ו/או הקשור בו ו/או בשירותי החברה וכל מידע אחר אשר מוגן על פי הוראות הדין הישראלי שלא פורט במפורש לעיל, אותו מסר המשתמש ו/או התקבל אצל החברה, בקשר עם המשתמש ו/או השימוש בשירותי החברה, בכל דרך שהיא.  

(לעיל ולהלן: "המידע")

  • מובהר בזאת ,כי המידע שהמשתמש מוסר לחברה תלוי בהסכמתו המלאה וברצונו החופשי לעשות כן ואם מדובר במידע אודות צד שלישי, הרי שהמשתמש עשה כן לאחר קבלת הסכמתו של הצד השלישי לשימוש במידע, כאשר המשתמש מתחייב למסור אך ורק מידע נכון, אמין ומדויק.
  • איך נאסף המידע ואופן השימוש בו
    • החברה אוספת את המידע בכל אמצעי חוקי קיים, בהתאם להוראות הדין, לרבות דרך צדדים שלישיים (כגון גופים עסקיים העוסקים בתחום), כלים אוטומטיים כלשהם (לרבות כלים אנליטיים ודיגיטליים ו/או דרך מתן הרשאות גישה לשירותים ספציפיים, שהוא אינו מחויב לתת ויכול לבטל בכל רגע נתון), טכנולוגיות בינה מלאכותית (AI), עוגיות (COOKIES), קודים (פיקסלים) וכיוב'.
  • מטרות השימוש במידע
    • החברה אוספת את המידע, בין היתר בכדי ליישם כל פעולה ו/או צורך הקשורים בחברה ובפעילותה ו/או הנובעים מאלו ו/או בכלל, לרבות אך לא רק: ניהול וקידום ענייני החברה, מתן השירותים וכל הקשור בהם, לרבות הפעלת אתר האינטרנט וכל הקשור בו, יצירת קשר עם המשתמש, עריכת נתונים סטטיסטיים והעברתם לצדדים שלישיים, פרסום, משלוח הודעות, לרבות דברי פרסומת, צרכים פנימיים של החברה, אכיפת הוראות הדין וכיוב' וכל הקשור באלה ו/או הנובע מהאמור לעיל ולהלן. כאמור, המשתמש אינו מחויב למסור את המידע ואם הסכים למסור את המידע יכול הוא לבטל את הסכמתו בכל רגע נתון, או לקבל את השירותים מאת החברה, אולם סירוב המשתמש למסור מידע, עלול לפגוע בטיב השירותים ו/או למנוע קבלתם.
  • אופן השימוש במידע לרבות העברתו לצדדים שלישיים
    • החברה תעשה כל שימוש במידע (לרבות אחסונו, עיבודו, טיפולו, העברתו וכיוב'), בכל אמצעי קיים, כפי שהיא רואה לנכון, לתקופת זמן שיוחלט על ידה, הכל בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי, בכפוף להוראות הדין, לרבות העברתו לצדדים שלישיים, בהתאם למטרות המפורטות במסמך זה, לפי שיקול דעתה ובכפוף להוראות הדין, בין היתר אך לא רק במקרים ו/או לגורמים הבאים:
      • צדדים שלישיים, לרבות כאלו המעניקים לחברה שירותים.
      • גופים ו/או גורמים, פרטיים או עסקיים, יחידים או תאגידים, אשר קשורים לחברה, בצורה כלשהי.
      • בכל מקרה שהדבר דרוש על פי דין, לרבות קבלת צו שיפוטי ו/או ניהול הליך משפטי.
      • בכל מקרה שהדבר נדרש, לפי שיקול דעתה של החברה, במסגרת ו/או אגב פעילותה העסקית ו/או הנובע ו/או הקשור בה ו/או בשירותים.
      • בכל מקרה בו התעוררה מחלוקת עם המשתמש.
      • במקרה של העברה ו/או מכירה של מניות החברה, כולן או חלקן, ו/או נכסיה, בתמורה או שלא בתמורה.
      • בכל מקרה של חשד לביצוע עבירה פלילית.
      • בכל מקרה שהדבר דרוש בכדי למנוע נזק.
      • במסירת המידע המשתמש מאשר, כי יתכן והמידע יעבור גם מחוץ לגבולות מדינת ישראל, יתכן אף למדינות אשר הוראות הדין שלהן, לרבות בקשר להיקף האבטחה וסטנדרט הטיפול במידע, שונה מהדין הישראלי.
    • אבטחת מידע והגבלת אחריות
      • החברה נוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר, על אבטחת המידע. יחד עם זאת, לא ניתן להתחייב, כי אבטחת המידע יהיה חסין לגמרי, שכן ובין היתר העברתו של מידע באמצעיים דיגיטליים לעולם חשוף לסיכונים כאלו ואחרים. במסירת המידע המשתמש עושה כן תוך שהוא מודע לסיכונים אלו וכפועל יוצא מכך נוטל על עצמו את האחריות לכל נזק שייגרם למשתמש או למי מטעמו בעקבות כך.
      • מבלי לפגוע באמור לעיל החברה לא תהיה אחראית, לכל נזק שהוא, ישיר או עקיף, שיגרם למשתמש, במקרים שאינם בשליטתה ו/או הנובעים מכוח עליון.
      • בכל מקרה שהמשתמש סבור, כי העברת המידע לחברה אינו בטוח עוד או כי המידע שמסר נחשף הוא מתחייב לעדכן את החברה, בהקדם האפשרי, בכל אחד מאמצעי ההתקשרות המפורטים במסמך זה ולוודא קבלת העדכון.
      • החברה וכל מי מטעמה לא יישאו בכל חבות, והם פטורים מכל אחריות, בקשר עם כל נזק, הפסד או הוצאה, מכל מין וסוג שהם, בין אם ישירים ובין אם עקיפים ו/או נסיבתיים ו/או תוצאתיים, אשר נגרמו ו/או ייגרמו למשתמשים ו/או לצד שלישי, בכל הקשור והנוגע למידע, לרבות אופן השימוש בו, העברתו לצדדים שלישיים, שמירתו, אבטחתו וכיוב'.
    • הזכות לעיין במידע
      • מודע בזאת, כי למשתמש הזכות לעיין במידע, אשר מוחזק על ידי החברה ו/או לבקש תיקונו, בכפוף להוראות הדין.
      • משתמש המעוניין לעיין במידע זה מוזמן לפנות לחברה, בכל אחת מדרכיי ההתקשרות המפורטים במסמך זה והחברה תעשה מאמץ סביר להיענות לבקשתו, בכפוף להוראות הדין.
  1. קניין רוחני
    • כל זכויות הקניין הרוחני באתר ו/או הקשור בחברה ו/או בשירותים הינן רכושה הבלעדי של החברה. אין לעשות כל שימוש, לרבות להעתיק, לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת במידע כלשהו שבאתר, אלא אם ניתנה הסכמה לכך מראש ובכתב מטעם החברה, כאש מובהר בזאת, כי אין בעצם מתן השימוש בשירותים ו/או בכל הקשור בהם בכדי להעניק רישיון ו/או זכות כלשהי בהם.
  2. דרכיי התקשרות
    • דרכיי ההתקשרות עם החברה הם כדלקמן:

כתובת: הקישון 8, בני ברק.  

טלפון: 03-8020800.  

וואטסאפ: 03-8020800.

מייל: [email protected].

  1. שונות
    • החברה עושה מאמץ רב בכדי לוודא שהמידע המוצג הינו שלם, נכון ומדויק, אולם יתכן מקרים, שבתום לב, יהיו אי אלו דיוקים או טעויות. משכך, בקבלת השירותים והקשור בהם, המשתמש מתבקש להפעיל שיקול דעת זהיר ובמידת הצורך לוודא את הדברים. החברה לא תישא באחריות כלשהי הקשורה בכך. החברה גם לא תהיה אחראית, בשום צורה שהיא, לכל שירות אשר ינתן על ידי צד ג', בכל הקשור לשירותים.
    • סמכות השיפוט בקשר עם כל מחלוקת ו/או תביעה אשר יתעוררו בקשר עם השירותים ומדיניות פרטיות זו או הקשור אליהם, מסורה באופן בלעדי לבתי המשפט בפתח תקווה.
    • המשתמש אינו רשאי להסב את זכויותיו ו/או חובותיו על פי מסמך זה לאחר. החברה תוכל להעביר את זכויותיה ו/או התחייבויותיה לאחר.
    • אין במסמך זה כדי לגרוע מכל זכות המוקנית לחברה ו/או למי מטעמה לפי כל דין.
    • החברה רשאית לשנות את הוראות מסמך זה, כולו או חלקו, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי ובכפוף להוראות הדין. את נוסחו המעודכן של המסמך ניתן יהיה למצוא באתר.
!-- Accessibility Code for "glorykids.co.il" -->  
error: עכבר ימני מושבת באתר

סינון לפי צבעים

[get_colorde_all]

התחברות

הרשמה

אני מאשר את התקנון

ביטול הזמנה

שימו לב ! טופס זה מיועד לביטול מלא של ההזמנה
אם ברצונכם לשנות את ההזמנה או לעדכן פרטים
נא פנו באמצעות אחד מדרכי יצירת הקשר בלחיצה כאן

רוצים להיות הראשונים לדעת על
המבצעים והקולקציות החדשות?

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה וקבלו קופון הנחה של 5% על הרכישה הראשונה!