קולקציית שמלות צנועות לבנות ולילדות דתיות וחרדיות

שמלות צנועות לבנות ולילדות חרדיות ודתיות בטעם טוב, וברמה אחרת תמצאו רק כאן באתר הבית של רשת 'גלורי'. המגוון העצום, העיצוב המושלם, הצניעות המוקפדת והמחיר הנגיש חוברים להם יחדיו והופכים את רשת 'גלורי' לבחירה האולטימטיבית לקניית שמלות לילדות.

מיון לפי

מציג 1–19 מתוך 23 תוצאות

שמלות צנועות לבנות חרדיות ודתיות – ללבוש הדר עם ‘גלורי’

כהורים שיש להם לא מעט משימות על הראש, העניין של קניית קולקציית שמלות וקולקציית בגדים לבנות חדשה בכל תחילת עונה רובץ עלינו ומלחיץ אותנו, עד שלפעמים אנחנו כבר מתייאשים ורצים לחנות הקרובה, מעמיסים מכל הבא ליד, משלמים מחירים מופקעים, ולבסוף מצטערים לגלות שהילדות ככל אינן ששות ללבוש את השמלות שנקנו בחטף.

גם אתם הורים לחוצים? לא צריך להתפשר! בדיוק בשבילכם יש את האתר הנפלא הזה של רשת החנויות ‘גלורי’. תחילת עונה וחידוש מלאי השמלות הצנועות לילדות, כבר לא יהיה יותר סיפור גדול. מה שעליכם לעשות זה לפנות לעצמיכם מספר דקות, לעבור על קולקציית השמלות הצנועות המרשימה לבנות של רשת ‘גלורי’ לבחור, ולשלם מחיר מאוד נוח. ותוך זמן קצר השמלות כבר יהיו אצלכם בבית באמצעות משלוח מהיר, והבנות? תהיינה מאושרות ומרוצות עד לתקרה.

שמלות צנועות כאלה לבנות וילדות טרם ראיתן.

אנחנו ניגשים למלאכת עיצוב השמלות לבנות בידיים רוטטות מהתרגשות, מהסיבה הפשוטה שזה פשוט מרגש אותנו ברבדים הכי עמוקים של העניין.

אנחנו אוהבים את מה שאנחנו עושים, ועושים את זה מכל הלב והנשמה וזו כנראה גם הסיבה לתוצאות הכול כך מרשימות. להוציא ליין ברמה גבוהה של שמלות לילדות זה אתגר גדול שאנחנו גאים לעמוד בו פעם אחר פעם.

אנחנו פועלים ללא לאות לאורך חודשים רבים לעיצוב שמלות לבנות ברמה הגבוהה ביותר ואז מגיעה שעת המבחן שלנו, בו אתן בוחנות את התוצרת שלנו. שעת המבחן האמיתית שלנו היא כל תחילת עונה חדשה, בה אנחנו מציגים את השמלות העדכניות, הצנועות והמושקעות שלנו לבנות וילדות. הסימן לכך שעברנו את המבחן בהצלחה, הוא החיוכים שלכן שכשאתן פוגשות בשמלות שלנו לבנות, והמדפים שמתרוקנים במהירות מרשימה. או אז אנחנו יודעים סופית שהציון שנתתם לנו הוא 100.

האתגר הגדול באמת: להצליח לחדש ולרגש עם שמלות צנועות מרהיבות לילדות ובנות.

סף הגירוי בכל הקשור לשמלות לבנות וילדות הוא גבוה מאוד. אם בעבר כל שמלה חדשה גרמה להתרגשות רבתית, הרי שהיום אין זה המצב.

ההיצע המטורף, לצד התרבות המערבית של ‘השתמש וזרוק’ שהתפתחה בשנים האחרונות ונכנסה גם לשוק האופנה הצנועה גרם לבנות להפסיק להתרגש מהשמלה החדשה שלהן. ואת המצב הזה אנחנו ב’גלורי’ פועלים לשנות. אצלנו תמצאו שמלות שתגרומנה לכן לחייך ולהתרגש שוב.

הזמינו כעת בקליק: שמלות ערב לילדות צנועות, שמלה לבנה וצנועה, שמלות חגיגיות לילדות, ועוד מגוון שמלות צנועות בזול.

התאימו את סט החלומות שלכם >>

בחרו את הסטים הרצוים

בחר מידה
xs
s
m
XL
L
2
3
3M
4
5
6
6M
7
8
9M
10
12
12M
14
16
18M
18
20
24M
30M
36M
מדריך מידות
!-- Accessibility Code for "glorykids.co.il" -->  
error: Content is protected !!

סינון לפי צבעים

התחברות

הרשמה

אני מאשר את התקנון

ביטול הזמנה

שימו לב ! טופס זה מיועד לביטול מלא של ההזמנה
אם ברצונכם לשנות את ההזמנה או לעדכן פרטים
נא פנו באמצעות אחד מדרכי יצירת הקשר בלחיצה כאן

התחילי שיחה
1
היי, נשמח לעזור !
היי : )
נשמח לעזור להתאים את בגד החלומות לילדים המתוקים שלך
//Disable cut copy paste jQuery('body').bind('cut copy paste', function (e) { e.preventDefault(); }); //Disable mouse right click jQuery("body").on("contextmenu",function(e){ return false; }); });