קולקציית בגדים לנערות

חצאיות לנערות, חולצות לנערות, עליוניות לנערות, שמלות לנערות וכל הבגדים לנערות קונים רק ב'גלורי'. רשת 'גלורי' מביאה בכנפיה בשורת אופנה אדירה לנערות דתיות וחרדיות שרוצות להתלבש במלכותיות מבלי להתפשר על הצניעות.

מיון לפי

זה נראה שאנחנו לא מצליחים למצוא מה שחיפשת.

בגדים יפים לנערות – אופנתיות מבלי להתפשר על צניעות

נערות בנות זמנינו יודעות היטב מה הן רוצות ללבוש, הן מבינות אופנה מצוין והן לא תתפשרנה על פחות ממושלם. ומושלם זה הבגדים לנערות של רשת ‘גלורי’. כאן באתר של הרשת ובכל חנויותיה הפרושות במרכזים החרדיים, תיחשפו לעולם קסום של בגדי נערות, ושמלות לנערות ברמת עיצוב נטולת דופי, העומדת בסטנדרטים המעודכנים ביותר של עולם האופנה מחד, ומאידך בסטנדרטים המחמירים של כללי הצניעות.

הסיבה שבגינה הבגדים של רשת ‘גלורי’ הפכו זה מכבר לאופציית הקניה המועדפת על נערות ובחורות היא הרמה הגבוהה של האיכות והעיצוב, אבל להורים יש סיבה נוספת אחת טובה, המחיר המעולה! את כל הבגדים לילדות ולנערות תוכלו להזמין כאן באונליין מבלי לצאת מהבית ולקבל אותם במשלוח עד הבית.

מה מייחד את הבגדים הצנועים שלנו לנערות דתיות וחרדיות?

אנחנו ב’גלורי’ מאמינים בחוכמת ההמונים. לכן אנחנו תמיד קשובים להלך הרוח האופנתי העדכני. אנחנו תמיד נרצה לשמוע מהנערות עצמן מה הן אוהבות בבגדים שלהן, ודעתן בהחלט נשמעת ונלקחת בחשבון.

כששואלים אותנו מי הן מעצבות הבגדים והשמלות הכי טובות לנערות ובחורות. התשובה שלנו תמיד תהיה הן בעצמן. הן יודעות לאותת לנו את הדרישות ואת הכיוונים, ואנחנו יודעים לתרגם את זה לבגדים מושלמים לשביעות רצונן.

הסוד של בגדי הנערות שלנו – הטאץ’ הייחודי של המעצבות.

זה נכון שאנחנו משתדלים לתת את מלוא ההקשבה לבחורות עצמן, אבל תמיד חשוב לנו להביא נגיעות קסם מסעירות ומרגשות שיקפיצו את הבגדים של הנערות כמה שלבים מעל למה שהן דמיינו בחלומות הכי וורודים שלהם. לכן יחד עם ההנחיה הברורה שהמעצבות שלנו מקבלות שהיא להיות קשובים לרצון הבחורות. הן גם מקבלות במקביל יד חופשית לקחת את עיצוב הבגדים צעד אחד קדימה.

בתחילה זו הייתה אג’נדה שאנחנו ב’גלורי’ האמנו בה, לפיה ההקשבה לרצון הנערות פלוס המקצועיות שלנו היא הדרך לעצב את הבגדים. ומתוך אמונה זו פעלנו, עיצבנו ותפרנו את הבגדים לנערות לשבת ולחול. אך היום זה כבר לא אמונה או אג’נדה תאורטית. אלא מציאות מוכחת ומנצחת. קולקציית הבגדים שלנו לבחורות ונערות נחטפת מהמדפים בכל עונה מחדש, ואי אפשר שלא לייחס את ההצלחה המרשימה הזו, ואת החיוך של הלקוחות הצעירות, לשילוב המיוחד הזה שהובלנו מהרגע הראשון.

התאימו את סט החלומות שלכם >>

בחרו את הסטים הרצוים

בחר מידה
2
3
3M
4
5
6M
6
7
8
9M
10
12M
12
14
16
18
18M
20
24M
30M
36M
מדריך מידות
!-- Accessibility Code for "glorykids.co.il" -->  
error: Content is protected !!

סינון לפי צבעים

התחברות

הרשמה

אני מאשר את התקנון

ביטול הזמנה

שימו לב ! טופס זה מיועד לביטול מלא של ההזמנה
אם ברצונכם לשנות את ההזמנה או לעדכן פרטים
נא פנו באמצעות אחד מדרכי יצירת הקשר בלחיצה כאן

התחילי שיחה
1
היי, נשמח לעזור !
היי : )
נשמח לעזור להתאים את בגד החלומות לילדים המתוקים שלך
//Disable cut copy paste jQuery('body').bind('cut copy paste', function (e) { e.preventDefault(); }); //Disable mouse right click jQuery("body").on("contextmenu",function(e){ return false; }); });